پروژه هوشمند شهری نسبت به طراحی و اجرای پروژه سیستم نظارت تصویر و جانمایی دوربین های نظارت تصویری
جانمایی دوربین های نظارت و پایش تصویری بر بستر سامانه اطلاعات مکانی (GIS) سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوشهر قرار گرفته شده است.
آینده
1397/07/08
1397/07/08
کار فرما

بنا به روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در بوشهر: شهرداری بامروزه، مدیریت و نظارت بر جامعه، مفهوم گسترده و پیچیده ای را شامل می­شود. متولیان این امر با طیف وسیعی از وظایف مثل مدیریت بحران شهرها، کنترل اجتماعات، امداد رسانی و خدمت رسانی به موقع، رصد ترافیک درون و برون شهری، کشف جرایم، شناسایی مجرمین و ... مواجه هستند. علاوه بر این، بحران ها و جرایم، به واسطه پیشرفت فناوری، اشکال جدیدتر و پیچیده تر یافته اند. به همین تناسب، لازم است راهکارهای نظارتی نیز توسعه یابد.

نظارت تصویری با پوشش مناسب، بر بستر و زیرساخت پایدار، موجب افزایش توانایی و تقویت عملیاتی مدیران شهری می­گردد. از این رو مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوشهر در قالب پروژه هوشمند شهری نسبت به طراحی و اجرای پروژه سیستم نظارت تصویر و جانمایی دوربین های نظارت تصویری با همکاری بخش سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) سازمان اقدام نمود. شایان ذکر است نقشه جانمایی دوربین های نظارت و پایش تصویری بر بستر سامانه اطلاعات مکانی (GIS) سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوشهر قرار گرفته شده است. 

 

 

جزئیات طرح یا پروژه - طرح 2

پروژه هوشمند شهری نسبت به طراحی و اجرای پروژه سیستم نظارت تصویر و جانمایی دوربین های نظارت تصویری

تمـاس با مـا

آدرس :

بوشهر - خ امام خمینی (ره) روبروی درمانگاه
هفت تیر - کوچه شهید قهوه چی زاده جنب
شرکت توزیع برق

ایمیل : info@buwmo.ir

 

تلفن : 7733334533-4

فکس : 33334533

کد پستی : 89915- 75157

نقشه