پیام شهردار بوشهر بمناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

پیام شهردار بوشهر بمناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بار دیگر عطر روح‌ بخش بهار انقلاب اسلامی در سردترین روزهای سال به مشام عاشقان این انقلاب رسیده و روح تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور کرده است . دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌ عنوان مظهر تجلی نور در ظلمت، بی‌شک مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تحول تاریخ اسلام در ایران عزیز است که در سایه فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران، وحدت و همدلی، خودباوری و خدامحوری، ایستادگی و مقاومت و همچنین استفاده از راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی ایران توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون و درس ظلم‌ ستیزی را به بشریت بیاموزد؛ به‌گونه‌ای که امروز بیداری اسلامی که همان وعده نوید‌ بخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی و طلیعه پیروزی نهایی پا برهنگان در مقابل مستکبران است، نمایان شده است.

دهه مبارک فجر، یادآور رشادت‌ها، سلحشوری‌ها و دلاوری‌های بزرگ‌ مردانی است که عاشقانه از جان و مال خویش گذشتند تا درس آزادی و آزادگی را به جهانیان بیاموزند و سرفرازی و سربلندی اسلام را رقم بزنند. ایام عزیز و فرخنده دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی است تا بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب، با خون آنان سیراب گردیده است.

اینجانب فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر را به حضور تمامی ملت سربلند و شریف ایران خصوصا شهروندان عزیز بوشهری تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

در پایان به شکرانه سال‌ها مجاهدت و صبوری و به پاس دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و تجدید عهد با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام، از ملت رشید ایران خصوصا همشهریان بوشهری دعوت می‌نمایم تا دوشادوش یکدیگر و پر شورتر از گذشته در راهپیمائی 22 بهمن شرکت نمایند تا هم بر یأس دشمنان و هم بر دوام نظام مقدس اسلامی، این ودیعه الهی و یادگار شهیدان بیفزایند.

سید نورالدین امیری

شهردار بندر بوشهر

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۲۶۸
کد خبر : ۲۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس :

بوشهر - خ امام خمینی (ره) روبروی درمانگاه
هفت تیر - کوچه شهید قهوه چی زاده جنب
شرکت توزیع برق

ایمیل : info@buwmo.ir

 

تلفن : 7733334533-4

فکس : 33334533

کد پستی : 89915- 75157

نقشه