با دستور شهردار در سومین نشست تخصصی روز بوشهر؛

احمد بارگاهی دبیر ستاد دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
سومین نشست تخصصی روز بوشهر با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر بوشهر، شهردار و مشاور فرهنگی شهرداری، شهردار منطقه 1، سرپرست و معاونان سازمان فرهنگی شهرداری، عضو هیات‌مدیره سازمان فرهنگی، روابط عمومی شهرداری و جمعی از صاحبنظران حوزه‌های فرهنگی – اجتماعی در محل سالن اجتماعات شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و نتایج نشست‌های پیشین روز بوشهر در محل سازمان فرهنگی را برای اطلاع شهردار محترم و حاضران در این نشست بیان کرد.

شهردار بندر بوشهر ضمن انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به ریاست دبیرخانه هفته بوشهر، تاکید کرد: با توجه به سابقه و توانمندی‌های احمد بارگاهی، امیدواریم که هفته گرامیداشت بوشهر در سال جاری پربارتر و منسجم‌تر برگزار شده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها در سنوات گذشته و همچنین تشکیل تیم‌های تخصصی، مراسم این هفته را شایسته روز بوشهر و مردم سرفراز آن برگزار کنند.

سیدنورالدین امیری ضمن اشاره به لزوم برطرف‌سازی نقایص و پررنگ کردن نقاط قوت در برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم برگزاری مراسم هفته بوشهر از تجربه‌ای چندین و چند ساله برخوردار است و سرپرست سازمان باید با شناسایی ضعف‌ها و مدیریت صحیح منابع، خاطرات خوبی را برای مردم بوشهر و در راستای اعتلای نام بوشهر رقم بزند.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد کهسازمان فرهنگی شهرداری در اسرع وقت با جمع‌آوری طرح‌ها و پیشنهادهای مردمی و بررسی در کمیته‌های تخصصی، بسته برنامه‌ای روز بوشهر را برای تصویب به شورای شهر ارسال نماید.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز در این نشست با تاکید بر اینکه محور فعالیت‌های سازمان و خصوصا مراسم و برنامه‌های سازمان فرهنگی برای روز بوشهر امسال، تکیه بر خرد جمعی و استفاده از نظرات کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: پیش از این سه جلسه دیگر با حضور اعضای کمیته تخصصی روز بوشهر در محل سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شده است. هدف ما از برگزاری این جلسات این است که برنامه‌ای جامع و کامل برای تمامی اقشار مردم تدوین کرده و با حضور خود مردم در برگزاری این برنامه‌ها شاهد بیشترین بازخورد و رضایت مردمی باشیم.

احمد بارگاهی با اشاره به اینکه برنامه‌های روز بوشهر باید فراتر از استان رفته و بوشهر را به همه کشور و حتی کشورهای منطقه معرفی کند، افزود: رویکرد امسال تیم تخصصی هفته بوشهر فرا‌استانی و فراملی کردن روز بوشهر است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان بوشهر، ضمن صادر کردن فرهنگی بومی بوشهر، به جذب گردشگر برای استان کمک کنیم.

مهرزاد آسایش و ندا عبدالله‌‌زاده، اعضای شورای شهر بوشهر نیز در این نشست پیشنهادهای خود را مطرح نموده و حمایت خود را از کمیته تخصصی روز بوشهر اعلام کردند.

گفتنی است، در پایان این نشست، مقرر شد تا جلسه بعدی نکوداشت روز بوشهر در محل کمیسیون فرهنگی شورا و با حضور کلیه اعضای محترم شورای شهر برگزار شود.

 


سومین نشست روز بوشهر
سومین نشست روز بوشهر
سومین نشست روز بوشهر
سومین نشست روز بوشهر

۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۷
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲,۱۵۸
کد خبر : ۱,۶۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس :

بوشهر - خ امام خمینی (ره) روبروی درمانگاه
هفت تیر - کوچه شهید قهوه چی زاده جنب
شرکت توزیع برق

ایمیل : info@buwmo.ir

 

تلفن : 7733334533-4

فکس : 33334533

کد پستی : 89915- 75157

نقشه