سرپرست سازمان فرهنگی در نشست با موسسه‌های خیریه؛

عواید «بازارچه خیریه مهرانه» صرف نیازمندان می‌شود

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
نشست برپایی بازارچه خیریه مهرانه با حضور سرپرست و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و نمایندگان انجمن‌ها و خیریه های مردم‌نهاد در دفتر ریاست این سازمان برگزار شد.

در این نشست مسوولان خیریه‌های بوشهر با بیان نقطه‌نظرات و درخواست‌های خود برای بهتر برگزارشدن این بازارچه، از زحمات سرپرست و رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری قدردانی کردند.

احمد بارگاهی در این نشست با اشاره به نقش پررنگ موسسه‌ها و نهادهای مردمی در ریشه‌کن کردن آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: بخش‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان همچون دو بال برای این سازمان هستند که پرداختن به هردوی این بخش‌ها باید همزمان و به یک نسبت مساوی باشد تا سازمان بتواند بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی طی سال‌های گذشته کمتر به بخش اجتماعی وظایف خود توجه کرده و بیشتر مردم این سازمان را یک سازمان فرهنگی می‌دانند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز سازمان فرهنگی در بخش خدمات اجتماعی با فعالیت‌های صورت‌گرفته و همچنین فعالیت‌هایی که در دست اقدام دارد، در حال پر کردن این خلأ است و امیدواریم به‌زودی با همکاری و همیاری سازمان‌ها و نهادهای بخش خصوصی، کارهای بزرگی را در حوزه اجتماعی به انجام برسانیم.

بارگاهی با بیان اینکه تمامی عواید بازارچه خیریه مهرانه که به‌صورت هفتگی برگزار خواهد شد، صرف نیازمندان می‌شود، ادامه داد: خدمات خالصانه و زحمات بی‌دریغ انجمن‌ها و خیریه‌های مردم‌نهاد در این خصوص ستودنی است و این فعالیت‌های خیرخواهانه قطعا در دنیا و آخرت بی‌پاداش نخواهد ماند.

مهدی عادلی، رئیس اداره اجتماعی سازمان نیز عملکرد بازارچه خیریه مهرانه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برپایی یک بازارچه با هدف کمک به اقشار ضعیف می‌تواند بخشی از مشکلات این اقشار را مورد پوشش قرار دهد و در این راستا با بررسی نقاط ضعف و قوت این بازارچه به‌صورت هفتگی، نواقص و مشکلات را هفته به هفته برطرف خواهیم کرد تا نهادهای خیریه مردم‌نهاد بتوانند با همکاری و همیاری سازمان، نهایت خدمتگزاری را به این اقشار داشته باشنداین مقام مسوول برپایی بازارچه خیریه را نقطه آغازینی برای فعالیت‌های اجتماعی سازمان دانست و تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌زودی برنامه‌های این حوزه را گسترش داده و خدمات مناسبی را به مردم عزیز بوشهر ارائه دهیم.

عادلی در پایان هدف از برگزاری بازارچه خیریه را اقدامی خیرخواهانه در کنار فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی سازمان عنوان کرد و افزود: ایجاد بازارچه خیریه، بستر مناسبی برای کسب‌و‌کارها و بازاریابی خیریه‌ها‌ ایجاد می‌کند تا عواید حاصل از فعالیت اقتصادی آنها با توجه به نظر مجریان، صرف گروه‌های هدف (شامل بیماران، ایتام، فقرا و نیازمندان، معلولین، زنان بی‌سرپرست یا خود‌سرپرست،دانش‌آموزان بی‌بضاعت) شود. 

 گفتنی است این بازارچه به صورت هفتگی روزهای چهارشنبه از ساعت 17 الی 23 شب در نوار ساحلی بوشهر – پارک سنگی، روبه‌روی میدان هوایی دایر بوده و آماده میزبانی از همشهریان خیر و نوع دوست بوشهری است.

 


نشست بازارچه خیریه
نشست بازارچه خیریه

۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۳۱۹
کد خبر : ۱,۶۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس :

بوشهر - خ امام خمینی (ره) روبروی درمانگاه
هفت تیر - کوچه شهید قهوه چی زاده جنب
شرکت توزیع برق

ایمیل : info@buwmo.ir

 

تلفن : 7733334533-4

فکس : 33334533

کد پستی : 89915- 75157

نقشه